Vin sărbătorile. Chiar dacă sunt așa cum n-au mai fost. E primul Crăciun în pandemie, iar noi am trecut printr-un brainstorming complex pentru a ajunge la cele mai bune și sigure variante de organizare în perioada Crăciunului, când ne așteptăm la cozi.
Am tot avut discuții între noi despre ce opțiuni avem și ne-am gândit la multe de variante, inclusiv să avem deschis non stop în perioada 20.12-24.12, astfel încât să puteți veni la orice oră vreți pentru a evita aglomerația… dar apoi ne-am dat seama că vor fi restricții de circulație pe timp de noapte, ceea ce s-a și întâmplat deja. Ne-am mai gândit să închiriem un camion în care să avem comenzile pregătite doar pentru pick up, dar nu suntem siguri că vom avea confortul termic necesar personalului, dar și produselor (ținută chiar și o ora în frig, pâinea se întărește foarte repede). Ne-am gândit la multe lucruri, nu vă povestesc tot brainstorming-ul nostru. Am ales o variantă de acțiune care credem că va fi confortabilă pentru toată lumea.
• Preluăm comenzi doar cu ridicare din magazinul Kiseleff. Vom organiza 2 cozi separate – pentru cei care au comenzi și pentru cei care doresc să intre în magazin și să aleagă pe loc ce cumpără (nu mai mult de 2 persoane deodată). Cozile vor fi bine semnalizate din ambele părți ale trotuarului. Comenzile se vor ridica de la geamul mare al magazinului, care va fi modificat să ne permită acest lucru, așadar cei care plasează comanda din timp pe site, vor ridica punga gata pregătită și deja achitată, cu un timp minim petrecut la coadă.
• Magazinul din Floreasca (Puțul lui Zamfir 60) nu preia comenzi deloc pentru că aici nu avem cum să organizăm 2 cozi separate și distanțate, trotuarul este prea îngust.
• Comenzile se preiau DOAR online, cu plata online – asta pentru a limita cât mai mult timpul petrecut în magazine, atât la plasarea comenzii, cât și la ridicare. Colegii mei care prelucrează comenzile o pot face și de acasă, așa cum ne-am obișnuit să lucrăm, acolo unde se poate. Plata online e cea mai sigură și mai ușoară metodă în această perioada. Am început să implementăm aceste măsuri încă de pe acum. Geamul mare și luminos din magazinul Kiseleff va fi înlocuit cu unul mai puțin estetic, dar mai funcțional – ne va permite să servim comenzile prin ușa special făcută, cât mai rapid posibil.
Lucrăm să modificăm site-ul conform noii proceduri, instruim personalul și planificăm producția și rotarele. Nu vă ascundem că avem emoții foarte mari, ni se pare că urmează să traversăm cea mai provocatoare perioadă din viața afacerii noastre. Vrem să vă mulțumim de pe acum că alegeți să veniți la noi în magazine, să ne transmiteți comenzile și să consumați produsele Pain Plaisir.
Vă asigurăm că vom face tot ce putem pentru a vă primi în cele mai sigure condiții și cu cele mai proaspete și delicioase produse. Totul cu zâmbetul pe buze, pentru că tare #NePlaceCeFacem.
Irina :)